Isshtë një shërbim në internet që ju lejon të rezervoni drejtpërdrejt shërbimin që ju nevojitet. Klientët e kompanive tona po e përdorin këtë platformë për të menaxhuar rezervimet e tyre
Përdorimi i platformës në internet është falas për njerëzit që duan të rezervojnë një shërbim. Sidoqoftë, disa kompani kërkojnë që ju të duhet të paguani për shërbimin paraprakisht, duke përdorur pagesa në internet ose mënyra të tjera pagese. Kontrolloni segmentin "Pagesa"
Nëse jeni një kompani që është e interesuar të jetë e pranishme këtu, ju lutemi kontrolloni segmentin "Kompanitë"
Jo. Ka disa shërbime falas që mund të rezervoni, ka shumë shërbime që mund t'i paguani në vendndodhjen e klientit direkt kur vizitoni, dhe për disa, duhet të paguani në internet. Për disa ju mund të zgjidhni se si dhe kur të paguani. Ky vendim merret nga secili prej klientëve tanë. Mënyra e pagesës do të jetë e dukshme për ju kur jeni duke rezervuar një shërbim dhe do të dini se çfarë të prisni.
Po, ne përdorim ofruesin e pagesës së palës së tretë që përdoret nga shumë kompani të tjera. Ne nuk ruajmë asnjë informacion të kartës së kreditit që ju vendosni kur paguani në internet. Procesi i pagesës bëhet në një faqe tjetër.
Po, dhe nuk ka asgjë për t'u shqetësuar. MojaUsluga është pjesë e BookWently.com. Kur bëni një pagesë në internet, paratë ruhen përkohësisht në llogarinë tonë dhe ne bëjmë transferime të rregullta te klientët tanë. Ne kemi marrëveshje me çdo klient të kompanisë. Dhe pasi të keni kryer një pagesë, kompania do të informohet për rezervimin dhe pagesën tuaj.
Për të anuluar një rezervim të paguar, do të duhet të kontaktoni kompaninë në të cilën keni rezervuar. Ju do ta gjeni numrin e tyre në faqen e konfirmimit të rezervimit ose në faqen e tyre.
Çdo kompani vendos se cila është koha më e hershme për të anuluar, dhe nëse anuloni para kësaj kohe, mund të kërkoni rimbursim. Nëse anuloni pas kësaj kohe, politika e kompanisë mund të jetë që ato anulime të mos kthehen.
Possibleshtë e mundur që disa shërbime të planifikohen por kjo varet nga politika e kompanisë
Nëse dëshironi të anuloni ose planifikoni prenotimin e papaguar kontrolloni segmentin "Rezervimet"
1.Ju lutemi kontrolloni bankën tuaj në internet dhe gjeni historikun e pagesave për të konfirmuar që rezervimi është paguar. Pa dëshmi pagese, ka pak kush mund të bëjë për t'ju ndihmuar.
2.Mblidhni të gjitha detajet që mund të bëni në lidhje me rezervimin dhe pagesën, dhe na telefononi ose lini kompaninë të na telefonojë +389 (0)70 394 661
3.Sapo të verifikojmë pagesën, ne do të informojmë kompaninë që pagesa të verifikohet
Nëse keni dhënë një adresë email kur rezervoni, në emailin e konfirmimit të rezervimit, do të gjeni një udhëzim se si të ndryshoni ose anuloni rezervimin.
Nëse nuk keni një email, ju lutemi kontaktoni kompaninë në të cilën keni rezervuar dhe kërkoni një ndryshim ose anulim
Shënim: Disa kompani kanë rregulla specifike në lidhje me anulimin. Ju duhet të kontrolloni kompaninë në të cilën keni rezervuar.
Nëse keni paguar në internet për rezervimin, ju lutemi kontrolloni në segmentin "Pagesa" dhe lexoni se çfarë vlen kur rezervimi paguhet në internet
-Për t'u shfaqur në MojaUsluga, kompania juaj duhet të sigurojë një mundësi që klientët tuaj të krijojnë një rezervim. Për shembull kompani mjekësore, sallone bukurie, laboratorë, etj.
-Thjesht vizitoni lidhjen "+ Kompania juaj" dhe ndiqni udhëzimet
-Ose gjithmonë mund të na kontaktoni dhe ne do t'ju ndihmojmë të filloni. +389 (0)70 394 661
-Ne duam që vizitorët tanë të marrin shërbimet më të mira të mundshme. Ne zhvillojmë fushata marketingu gjatë gjithë kohës, veçanërisht në rrjetet sociale. Që do të thotë që kompania juaj në MojaUsluga, gjithashtu do të pranohet me pagesë në Internet
-Ne do ta ndihmojmë kompaninë tuaj të tërheqë më shumë klientë, por gjëja më e rëndësishme është se si i trajtoni klientët tuaj. Klientët e lumtur sjellin rishikim pozitiv dhe klientë të rinj
-Faktori më i rëndësishëm është sesi klientët janë të kënaqur me shërbimet tuaja
-Bazohet në rishikimin e klientëve, sa rezervime merrni në ditë, sa shpesh njerëzit vizitojnë faqen tuaj, si performoni në krahasim me kompanitë e tjera dhe mjete të tjera analitike që llogaritën vlerësimin e përgjithshëm të një kompanie.
Kur bëni një rezervim, vetëm kompania në të cilën keni rezervuar do të marrë informacionin që keni dhënë.
Ne kurrë nuk do t'i shesim ose japim të dhënat tuaja askujt tjetër.
Ju mund të lexoni më shumë në Privatësia , Kushtet
Çdo kompani vendosi se cilat të dhëna do të kërkojnë nga klientët. Fusha e vetme që kërkohet gjithmonë 3 janë emri, mbiemri dhe numri juaj i telefonit. Ato janë të nevojshme për identifikimin dhe komunikimin themelor. Disa kompani mund të kërkojnë emailin tuaj, gjininë, datën e lindjes, ID, etj.
Ju kërkohet vetëm të siguroni fushat e shënuara me * (yll)