МојаУслуга е веб апликација што ви овозможува сами да закажете термин за одредена услуга што ви треба. Компаниите присутни на МојаУслуга ја користат оваа платформа за менаџирање на нивните термини.
Користењето на МојаУслуга е бесплатно за луѓето кои сакаат да резервираат услуга директно преку интернет. Сепак, некои компании бараат да платите за услугата однапред, со користење на плаќање преку Интернет или други начини на плаќање. Проверете го сегментот „Плаќање“
Доколку сте компанија што е заинтересирана да биде присутна на МојаУслуга, кликнете на табот "Компании"
Не. На МојаУслуга постојат и услуги што се бесплатни и што можете да ги закажете. Некои услуги може да ги платите на лице место во компнијата, а за некои морате да платите директно онлајн. За други услуги, можете сами да одлучите како би платиле. Одлуката за цена на услугата и начин на плаќање е на секоја компанија посебно. Доколку услугата се плаќа, за вас ќе биде јасно видливо при закажувањето .
Да, ние користиме трета страна што овозможува онлајн плаќање што го користат многу други компании. Ние не чуваме никакви информации за кредитни картички што ги внесувате кога плаќате преку Интернет. Процесот на плаќање се врши на друга страница.
Да, и нема за што да се грижите. MojaUsluga е дел од BookWisely.com. Кога плаќате преку Интернет, парите се привремено зачувани на нашата сметка, а ние правиме редовни трансфери до нашите клиенти компании. Имаме договори со секоја компанијата. И откако ќе направите уплата, компанијата ќе биде информирана за вашата резервација/термин и уплата.
За да откажете платен термин, ќе треба да контактирате со компанијата кај која сте резервирале. Нивниот тел. број ќе го најдете на страницата за потврда на резервацијата или на нивната веб страница.
Секоја компанија сама одлучува до кога најкасно може да се откаже термин, и доколку откажете пред тоа време, би можеле да барате рефундација на средства. Доколку сакате да откажете после тоа, политиката на компанијата може да биде дека касни откажувања на термин не се рефундираат
Можно е за некои услуги да може да се промени датум и време, но тоа зависи од политиките на секоја компанија присутна на МојаУслуга
Доколку сакате да откажете или промените неплатена услуга, кликнете на табот "Термини"
1.Ве молиме проверете на на вашето е-банкарство, и во историја на трансакции најдете ја трансакцијата која потврдува дека е платено за услугата. Банкарската трансакција е доказ дека вие сте платиле, и без таков доказ, нема да можеме да ви помогнеме многу.
2.Имајте ги при себе сите детали за закажувањето и плаќањето, и слободно побарајте не или нека не побара компанијата каде што имате закажано +389 (0)70 394 661
3.Откако плаќањето ќе биде потврдено, ние ќе ја информираме компанијата дека плаќањето е во ред.
Доколку сте додале е-пошта при закажувањето, во вашето сандаче ќе ја најдете е-поштата со потврда, и инструкции како да промените или откажете термин.
Доколку немате внесено е-пошта при закажувањето, ве молиме контактирајте ја компанијата и побарајте промена или откажување на терминот.
Забелешка: Некои компании имаат специфични правила за откажување на термин. КОнтактирајте ја компанијата кај кога закажавте
Доколку сте платиле онлајн за услугата, кликнете на табот "Плаќање" и прочитајте кои правила важат кога услугата е веќе платена
-Доколку вашата компанија работи со закажување на термини, и доколку сакате клиентите да можат и сами да закажуваат преку интернет, во тој случај, ги исполнувате основните услови за присуство на МојаУслуга. На пример, медицински установи, салони за убавина, лаборатории, итн.
-Едноставно, кликнете на "+ Вашата компанија" и следете ги упатствата
-Или можете да не контактирате и ќе ви помогнете за да почнете полесно +389 (0)70 394 661
-Ние сакаме нашите посетители да ги добијат најдобрите можни услуги. Водиме маркетинг кампањи цело време, особено на социјалните мрежи. Што значи дека вашата компанија на MojaUsluga, исто така, ќе добие платено присуство на Интернет
-Ние ќе и помогнеме на вашата компанија да привлече повеќе клиенти, но најважно е како вие се однесувате кон вашите клиенти. Среќните клиенти носат позитивни оцени а со тоа и нови клиенти
-Најважниот фактор е колку се вашите клиенти задоволни од вашата услуга
-Се базира на оцени од клиентите, колку термини имате по ден, колку често е посетувана вашата страна, каква е споредбата со други компании, и други аналитички алатки што ни помагаат да го определиме општиот рејтинг на компанијата
Кога закажувате термин, само компанијата кајкоја сте резервирале ќе ги добие дадените информации.
Ние никогаш нема да ги продадеме или да ги дадеме вашите податоци на некој друг.
Можете да прочитате повеќе во Приватност , Услови
Секоја компанија сама одлучува кои податоци ќе ги бара од вас при закажување. Единствените 3 податоци што секогаш мора да се внесат се име, презиме, и тел.број. Тие ни се потребни за основна идентификација и комуникација. Некои компании можат да бараат од вас дополнително е-пошта, пол, датум на раѓање , матичен бр. и др.
Од вас се бара да ги пополните податоците обележани со * (ѕвезда)